Об'єднання громад.

Тема в разделе "Власть и Общество (политика)", создана пользователем Kolesnikov, 29 окт 2016.

  1. Kolesnikov

    Kolesnikov эксперт

    Регистрация:
    20 сен 2012
    Сообщения:
    1.098
    Симпатии:
    68
    Баллы:
    0
    Як мер «розводе» громаду.

    І на Слуханях у с. Бузьке ( ), і на Слуханях у Вознесенську ( http://voznesensk.org/material/4835 ), і на двох сесіях міськради( http://voznesensk.org/material/4850 http://voznesensk.org/material/4854 ) мер переконував громаду у тому, що згода на об’єднання тільки дасть змогу створити робочу групу ( комісію) яка вивче всі За і Проти, а вже потім на наступних Слуханнях та сесіях будемо голосувати за об’єднання. Тобто, зараз таке голосування - пуста формальність, вона нічого не вирішує. Просто нам дуже тяжко зараз отримати інформацію ( ми таємно посилаємо людей до фінвідділу ) Але, якщо ви на Слуханнях та на сесіях проголосуєте за підтримку об’єднання, то тоді ми зробимо таку групу, що всі зразу ж все нам розкажуть.

    Навіть не знаю, як це назвати - некомпетентність, незнання Закону, неправда, брехня, дезінформація, хитрість, .лукавство.. .

    Тому викладу інформацію із Закону України Про добровільне об’єднання територіальних громад, а кожен сам підбере потрібне слово до попереднього речення.

    - Після того, як мер виступив ініціатором об’эднання , він

    - забезпечує вивчення пропозиції щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад та її громадське обговорення. (мер не забезпечив вивчення пропозиції громадою, а громадське обговорення можна вважати таким, що не відбулося). Після підтримки на Слуханях

    - пропозиція мера подається до міської ради на наступну сесію для прийняття рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад та делегування представника (представників) до спільної робочої групи.. ( на черговій сесії рішення не було прийняте, а позачергова сесія провладною більшістю прийняла рішення про надання згоди. Але представників до спільної робочої групи обрано не було). Після цього

    - міський голова надсилає пропозицію про таке об’єднання сільському голові суміжної територіальної громади. - Сільський голова забезпечує вивчення пропозиції щодо добровільного об’єднання територіальних громад та її громадське обговорення. Після завершення громадського обговорення пропозиція подається до сільської ради на наступну сесію для прийняття рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад та делегування представника (представників) до спільної робочої групи або про відмову в наданні згоди.

    - У разі прийняття рішення сільрадою про надання згоди на об’єднання міський головаприймає рішення про утворення спільної робочої групи з підготовки проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад та інформує про це Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідні обласну раду, обласну державну адміністрацію.

    Таким чином, спільна робоча група утворюється тільки після того, як об’єднання підтримають на Слуханнях у місті та селі і депутати міста та села проголосують за надання згоди.

    І не для того створюється комісія, як каже мер, щоб вивчити доцільність об’єднання ( для цього законом передбачене громадське обговорення), а для підготовки рішень щодо об’єднання

    І інформація про створення спільної робочої групи є офіційним початком процесу об’єднання і передається до ВР та ОДА. Що ніяким чином не відповідає тому, що каже мер.

    На Б.Хуторах цей наперсточний трюк з двома групами не пройшов.

    Але з його допомогою меру вдалося примусити адмінресурс на Слуханнях і провладну більшість на сесії проголосувати за потрібне тільки йому об’єднання.

    Тепер ви знаєте все. І можете вставити потрібне слово у речення, яке характеризує діяльність мера щодо об’єднання.
    Діяльність, яка б не мала ніякого успіху, якщо б на Слуханнях у залі було б більше свідомих громадян, ніж адмінресурсу. А депутатами у міськраді були б представники народу, а не кнопкодави із партії влади.

    Немов в щілинах таргани,
    Набити тельбухи і в нори!
    Тупі, байдужі барани,
    Яких привчили до покори.

    Тому «розводять як котят»
    Крадуть, фальшують і грабують.
    Чому в нас стільки царенят?
    Бо владі спротиву не чують!

    По своїх кухнях сидимо
    Заціпенілі з переляку!
    В лайні по вуха живемо,
    Тож сам собі за це подякуй!

    М.Вересюк 09.06. 2013 р.
     
    Последнее редактирование: 29 окт 2016
  2. Kolesnikov

    Kolesnikov эксперт

    Регистрация:
    20 сен 2012
    Сообщения:
    1.098
    Симпатии:
    68
    Баллы:
    0
    Подати пропозиції можна До 10 березня.

    Я направив свої пропозиції.
    Але минулого разу мер їх просто проігнорував.
    Тому цього разу є необхідність оприлюднити пропозиції.
    Для того, щоб у темний час доби знову влада не скоїла свою чергову темну справу.
    Будь ласка, не будьте іідіотами ( древнєгрецьке Ідіот - людина, яка не приймає участь у суспільному житті).
    Влада робить тільки те, що ми їй дозволяемо.
    Щоб не допустити надругу над Конституцією України та дерибан української землі нам достатньо цього разу прийти на Слухання та проголосувати проти ініціативи мера.
    Матчасть викладена у цій темі.



    Секретарю Вознесенської міської ради

    Торжинській Л.М.



    Колєснікова С.Т.

    вул.

    м.Вознесенськ

    kolesnikov.s.t@gmail.com



    Пропозиції (зауваження) з питання, що виноситься на громадське обговоренняпідготовлених спільною робочою групою проектів рішень Вознесенської міської ради щодо добровільного об’єднання територіальних громад.


    4.10.2017 на офіційному сайті Вознесенська було розміщено запрошення на громадське обговорення пропозиції щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад міста Вознесенська та сіл Раково і Н.Григорівка.

    Згідно ст.5 п.3 Закону України «Про об’єднання територіальних громад» ..., міський голова забезпечує вивчення пропозиції щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад та її громадське обговорення, яке проводиться протягом 30 днів з дня надходження такої пропозиції».

    Фактично міський голова:

    - замість громадського обговорення запросив 34000 мешканців міста на слухання до сесійної зали, які не можна вважати повноцінним громадським обговоренням такого життєво важливого питання для громади міста.

    - не забезпечив вивчення пропозиції щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад. Жодного пояснення щодо своєї ініціативи він не розмістив у ЗМІ міста. Замість публікації матеріалів стосовно об’єднання одночасно з оприлюдненням запрошення на слухання та обговорення матеріалів протягом 30 днів, міський голова призначив слухання через 14 днів після оголошення, а пропозиції можна було надавати всього 9 днів.

    - Процес громадського обговорення було підмінено на зібрання у робочий день, у темний час доби, після закінчення робочого дня.. І не у міському Палаці культури, а у сесійній залі виконкому. Тому замість громади міста у залі були присутні робітники виконкому та бюджетної сфери. Такі слухання не можна вважати легітимними також через конфлікт інтересів - головував на слуханнях міський голова-ініціатор об’єднання, а у залі сиділи його підлеглі. Про свідоме волевиявлення 34 000 мешканців годі й казати..

    - Міський голова на слуханнях оголосив, що жодної пропозиції від мешканців міста не надійшло. Це підтверджує, що населення міста було позбавлене можливості вирішувати життєво важливе питання громади.

    18.10.2016 року під час громадських слухань та на сесіях міськради 21.та 24.жовтня 2016 року мер переконував громаду та депутатів у тому, що вони зараз повинні підтримати його ініціативу для того, щоб він міг створити робочу групу, яка вивчить всі За і Проти. А вже потім, базуючись на висновках робочої групи, депутати будуть вирішувати питання об’єднання. Тобто, на момент оприлюднення своєї ініціативи у мера не було ніяких аргументів за доцільність об’єднання, крім перспективи розпродажу землі сільських громад. Більшість присутніх на слуханнях залежних від мера людей проголосувала за його ініціативу. Але депутати на сесії 21.10.16 її не підтримали. Тоді мер призначив позачергову сесію на 24.10.2016 року, де й знайшов необхідну більшість.

    24.01.17 року оприлюднено запрошення міського голови на слухання 17 березня 2017 року «Про проведення громадського обговорення проектів рішень Вознесенської міської ради щодо добровільного об’єднання територіальних громад».

    Згідно п.2 ст.7 Закону України Про добровільне об’єднання територіальних громад Сільські, селищні, міські голови забезпечують протягом 60 днів проведення обов’язкового громадського обговорення ... підготовлених спільною робочою групою проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад,

    Але й цього разу, як і на минулих слуханнях, нема жодної публікації про висновки робочої групи стосовно доцільності об’єднання. Знову ніякого обговорення. Знову без пропозицій громади через відсутность інформації про предмет обговорення.

    До проекту рішення 28 сесії 24 березня 2017 року «Про добровільне об’єднання територіальних громад» (в порушення ст.35 Регламенту Вознесенської міської ради сьомого скликання) не додано Пояснювальної записки, де б були викладені висновки робочої групи..

    Пропозиції (зауваження) з питання, що виноситься на громадське обговорення підготовлених спільною робочою групою проектів рішень Вознесенської міської ради щодо добровільного об’єднання територіальних громад, приймаються до 10 березня 2017 року, а висновки роботи робочої групи навіть не опубліковані. Що ж обговорювати? Пропозиції до чого подавати? Де обіцяні висновки робочої групи?

    Таким чином, і другі слухання , і третя сесія пройдуть, як і попередні, без жодної інформації про доцільність об’єднання.Процес громадського обговорення повинен проводиться с залученням максимальної кількості членів громади. І влада забов’язана створити всі умови для повноцінного громадського обговорення.

    Як видно з вищенаведенного,громадське обговорення щодо об’єднання можна вважати таким, що не відбулося.

    З метою реалізації прав мешканців Вознесенська на участь у вирішенні важливих питань життєдіяльності міста у зв’язку з порушенням основних принципів місцевого самоврядування - народовладдя, законність, гласність (ст.4 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні), статей 2 та 7 Закону України Про добровільне об’єднання територіальних громад, п.3 Порядку проведення у м.Вознесенськ громадського обговорення ... (Рішення Вознесенської міської ради від 28.09.2016 №26)

    прошу:

    1. Перенести Слухання з 17.03.2017 року на вихідний день через 60 днів (Згідно п.2 ст.7 Закону України Про добровільне об’єднання територіальних громад)після публікації у газеті «Новини Вознесенська День за днем» та на оф.сайті міста. матеріалів роботи робочої групи з детальним аналізом усіх переваг та недоліків об’єднання.

    2. Забезпечити вільну публікацію матеріалів, наданих громадянами міста, стосовно об’єднання на оф.сайті міста з можливістю збереження коментарів та у газеті «Новини Вознесенська. День за днем».

    3. У порядку громадського обговорення прошу опублікувати мою пропозицію на оф.сайті міста з можливістю збереження коментарів та у газеті «Новини Вознесенська. День за днем».

    З повагою Сергій Колєсніков


    9 березня 2016 року
     
  3. Kolesnikov

    Kolesnikov эксперт

    Регистрация:
    20 сен 2012
    Сообщения:
    1.098
    Симпатии:
    68
    Баллы:
    0
    Ще 9 березня я надіслав Торжинській обгрунтовану пропозицію про перенесення слухань з 17.03.17 на 60 днів після опубліковання висновків робочої коміссії ( №2 у цій темі). Але ніякої відповіді не отримав. Тому є необхідність готуватися до 17 березня, щоб замість 34000 мешканців Вознесенська ініціативу мера підтримали кілька десятків його підлеглих. Головна мета - вознесенці повинні зрозуміти, що відбувається. І що вони зможуть жити як європейці тільки тоді, коли будуть вболівати за інтереси громади так, як за свої особисті. Влада у наших руках, тому не треба їх опускати. Хочеш бути счасливим - борись за це кожного дня!


    17 березня 2017 року на 17 годину у сесійній залі виконкому призначені слухання щодо об’єднання Вознесенська з селами Н.Григорівка і Раково.



    Немов в щілинах таргани,
    Набити тельбухи і в нори!
    Тупі, байдужі барани,
    Яких привчили до покори.

    Тому «розводять як котят»
    Крадуть, фальшують і грабують.
    Чому в нас стільки царенят?
    Бо владі спротиву не чують!

    По своїх кухнях сидимо
    Заціпенілі з переляку!
    В лайні по вуха живемо,
    Тож сам собі за це подякуй! (М.Вересюк)



    Частина 1. Що це таке?

    17 березня 2017 року о 17 годину у сесійній залі виконкому мер нашого міста буде робити чергову спробу змінити конституційний територіальний устрій України.

    І йому вдастся зробити гібрид міста і села, якщо ми і цього разу залишимося у крайній хаті, а сесійну залу заповнять залежними від мера держслужбовцями

    Спокойствие — сильнее эмоций. Молчание — громче крика. Равнодушие — страшнее войны. (Мартин Лютер)

    По великому рахунку на слуханнях 17 березня мова буде йти про приховану за завісою ДОБРОВІЛЬНОГО об’єднання територіальних громад примусову антиконституційну зміну територіального устрою України.

    До чого може привести ініціатива мера щодо об’єднання ?

    Щоб відібрати землю у народу України спочатку були розігнані колгоспи. Комплексне с/г виробництво знищено. На нашу землю непомітно прийшли трнснаціональні кампанії.. Люди стали зайвими на землі. Села зіяють пустими вікнами, деякі вже зникли з карти України. Тепер шляхом об’єднання та зміни територіального устрою селян вигоняють з їх землі та знищують самі села - берегині національної пам’яті. Щоб ніщо більше не заважало перетворювати Україну на аграрну колонію - ні колгоспи, ні села. ні селяни.

    В історії України вже є аналогічні приклади .

    «Згадаймо 1962 рік. З 30500 сіл дві третіх зробили неперспективними. І відповідні наслідки: закрито майже 5 тис. середніх загальноосвітніх шкіл, 500 дільничних лікарень, 601 бібліотеку, 596 клубів ... Село з 1964 по 1975 р. покинули 3,4 млн. чоловік. Навіщо з громади творити територію? Можливо, як проговорюються деякі міністри, аж надто «пече когось українська земля»?!» http://texty.org.ua/pg/blog/nartext/read/68941/Gromada_na_storozhi_Konstytuciji_Chas_aktyvno_dijaty.

    На слуханнях нам хочуть показати тільки малесенький фрагмент картини об’єднання, ховаючи її жахливий загальний вигляд. Наразі на наших очах завершується перетворення незалежної та самостійної держави у сировинний придаток.

    «... районы будут созданы в границах госпитальных ( медицинских округов)
    По прогнозам, планируется объединить 6 районов с центром в городе Вознесенске
    (Доманевский, Веселиновский, Братский, Еланецкий, Новоодесский, Вознесенский районы)....


    - с 01 марта 2018 года – начнется третий этап децентрализации- создание регионов ( вместо областей. Это может быть 5-6 регионов, ...»http://vozfor.net/threads/ostanni-novini-schodo-objednannja-gromad.970/page-4

    Карта України перетворюється на кілька шматків землі, де будуть мешкати люди без роду і племені, без минулого і майбутнього, без історії і національної пам'яті. Тільки раби, які будуть працювати у копальнях та на полях, щоб кілька "Нібулонів" могли вільно і без супротиву населення резервацій-регіонів вивозити з України сировину і збіжжя. Вже й партії регіонів нема, а влада України реалізує її плани створення регіонів.
    На наших очах ВРУ, Президент, ...., мер нахабно і цинічно гвалтують Конституцію нашої Батьківщини.

    Якщо будемо продовжувати жити скраю, то після нашої Конституції, вони візьмуться за нас.

    Замість того, щоб навести лад у державі та оживити її економіку, Президент України та її Уряд все глибше опускають Україну у боргову яму, виконуючи усі вимоги МВФ. .За допомогою підвищення тарифів та пенсійного віку, розвалу системи медичної допомоги, непридатних для життя людини води, продуктів та навколишнього середовища , робоче-селянської бойні -АТО та т.і , «зайве» населення України буде знищено.. І процес цей вже пішов.. Залишать тільки потрібну кількість рабів для роботи у копальнях та полях.

    Одного тільки не вимагає МВФ - щоб наші заробітки, тривалість та рівень життя були такими ж, як і у європейців.

    Їм не потрібна сильна, незалежна і заможна Україна, а тільки дешева робоча сила, природні ресурси та ринок збуту своїх товарів, що залежались


    Частина 2. Час діяти! Ми звикли лаяти владу за те, що у нас все так погано.

    Але ж ми забуваємо, що влада - це ми! «Тож сам собі за це подякуй!»

    Стаття 5 Конституції України.«... єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування».

    Не МВФ, не депутати і не державні чиновники винні у тому, що економіка України лежить у руїнах, «і мертві, і живі, і не народжені - все населення України, стало довічними боржниками міжнродніх банківських структур, олігархи та державні чиновники усїх рівнів під риторику боротьби з корупцією закінчують дерибан України, а народ України, доведенний до зубожіння, вимирає:

    «К концу 2016 года численность населения Украины уменьшилась на 9,5 миллиона человек по сравнению с эталонным показателем 1993 года в более чем 52 миллиона жителей». http://barometr.info/news/n_yu/6476-ukraina-vymiraet-the-national-interest.html

    «Среди всех городов Николаевщины, Вознесенск занимает первое место по скорости вымирания населения на каждые 10 тысяч жителей. Об этом сообщает Главное управление статистики в Николаевской области. Отрицательный прирост населения в Вознесенске за 2016 составил 298 человек, что составляет 85 человек на каждые 10 тысяч населения и является абсолютным отрицательным рекордом в Николаевской области.» https://www.0512.com.ua/news/1561146

    У цьому винні тільки ми самі.

    Ідіот (древнєгрецьке) - людина, яка не приймає участь у суспільному житті.

    Тому зовсім не випадково нашу країну називають країною неляканих ідіотів.

    Ми дозволяемо своїм слугам - депутатам та державним посадовцям творити все, що їм заманеться. Наприклад, примушувати працювати ядерні реактори понад проектний термін допоки вони самі себе вибухом не виведуть з експлуатації, зупиняти наш Буг біля атомної станції, примушувати нас пити воду після охолодження атомних енергоблоків, ... змінювати конституційний лад у державі.

    Стаття 5 Конституції України«... Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами».

    Настав час діяти. Зараз просто необхідно нам з вами, народу України, реалізувати свої конституційне Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні



    Частина 3. Об’днання Вознесенська з селами є антиконституційним.

    Читаємо ст. 140 Конституції України, а під нею дається посилання на відповідне Рішення Конституційного суду щодо об'єднання.
    Місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
    {Офіційне тлумачення частини першої статті 140 див. в Рішеннях Конституційного Суду № 12-рп/2002 від 18.06.2002, № 21-рп/2003 від 25.12.2003}


    http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/v012p710-02

    Конституційний Суд України


    в и р і ш и в:

    1. Положення частини першої статті 140 Конституції України
    ( 254к/96-ВР ) в аспекті порушених у конституційному поданні
    питань необхідно розуміти так, що ці положення дають визначення:



    - територіальної громади як жителів села, селища, міста чи

    добровільного об'єднання жителів кількох сіл у сільську громаду.

    2. Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до

    виконання на території України, остаточним і не може бути

    оскарженим.


    Тобто, згідно Конституції України об’єднуватися у одну територіальну громаду можуть виключно села.

    А щодо об’єднання районів у регіони взагалі не треба тлумачень Конституційного суду.

    Стаття 133. Систему адміністративно-територіального устрою України складають..., області, райони, міста, райони в містах, селища і села.

    Ніяких регіонів та об’єднаних районів Конституція не передбачає.

    Є ще одна стаття Конституції, яка стосується територіального устрою

    Стаття 132. Територіальний устрій України ґрунтується на засадах єдності та цілісності державної території, поєднання централізації і децентралізації у здійсненні державної влади, збалансованості і соціально-економічного розвитку регіонів, з урахуванням їх історичних, економічних, екологічних, географічних і демографічних особливостей, етнічних і культурних традицій.


    Тобто, Головний Закон України забороняє перекраювати територію України без урахуванням їх історичних, економічних, екологічних, географічних і демографічних особливостей, етнічних і культурних традицій.


    Тепер читаємо статттю 3 Закону «Про добровільне об’єднання територіальних громад», згідно якого і проводиться зміна територіального устрою держави

    Суб’єктами добровільного об’єднання територіальних громад є суміжні територіальні громади сіл, селищ, міст.

    Як видно з порівняння статей Конституції і Закону, згідно з яким проводиться об’єднання громад, Закон порушую Конституцію, яка передбачає об’єднання ВИКЛЮЧНО сільських громад.

    Згідно Ст. 8.Конституції України.

    Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.


    Тобто, об’єднання, яке проводиться на основі антиконституційного Закону є антиконституційним.



    Частина 4 . Для чого меру Раково?

    Закон України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» нікого не примушує об’єднуватися. Але мер, нехтуючи Конституцією України, чомусь побіг відразу за всіма зайцями - с.Бугское, с.Таборовка, с.Александровка, с.Новогригоревка. Та у всіх селах, крім Н.Григорівської сільради, мер отримав гарбуза. Там йому відверто сказали, що його наміри торгувати їх землею не пройдуть. Тільки у Н.Григорівки йому вдалося домовитися з головою сільради. Хоча на слуханнях і на сесіях мер не приховував, що сподівається торгувати землею приєднаних сіл. Але йому, мабуть, підказали, щоб він змінив платівку. І зараз він вже пояснює своє бажання приєднати села тому, що на їх землі знаходяться міське звалище та каналізаційні споруди. А ще там багато землі, яку можна буде надавати учасникам бойових дій.

    Виходить, що замість того, щоб налагодити сортування та переробку сміття потрібно закидати ним села? Чи селяни з вилами накинуться на смітєзвалище та на каналізаційні споруди, які працюють на законній підставі? Чи всю землю у Вознесенську вже розпродано?

    Більш реальним виглядає сподівання мера на те, що йому таки вдасться залишитися мером на наступних виборах, використовуючи нашу пасивність та свій адмінресурс. А торгувати майном громади та її землею мер добре навчився.


    Частина 5. Як це робиться? Ініціатива об’єднання виходить від мера. Він же і повинен був забезпечити її вивчення та довести громаді Вознесенська законність та доцільність такого об’єднання Але громадського обговорення цього життєво важливого питання для громади міста не відбулося.

    У темний час доби у робочий день у сесійній залі 18.10.17 меру вдалося протягти через зібраних у залі своїх підлеглих (замість 34 000 мешканців міста) підтримку своєї ініціативи. Жодної інформації про доцільність об’єднання, крім можливості вигідно продати землі приєднаних сіл, від мера не прозвучало http://voznesenskonline.com.ua/?p=38507

    Слухання, які заплановано провести 17 березня, знову ж таки заплановано на вечірню годину робочого дня не у Палаці культури, а у сесійній залі виконкому. Є впевненість, що і цього разу до зали будуть «запрошені» залежні від мера люди, які від імені громади міста проголосують так, як цього забажає їх работодавець.

    Якщо ми не прийдемо.


    Частина 6. Що робити?

    Ми мусимо і можемо дуже легко захистите себе і свою країну

    Влада у наших руках.

    Цього разу - навіть у одній руці, яка проголосує проти зміни конституційного територіального устрою України.

    .Достатньо прийти 17 березня 17 року на 17 годину до сесійної зали і проголосувати.

    Три сімки - щасливе число. Приходьте на слухання, щоб своїм голосуванням це підтвердити.


    Сергій Колєсніков, голова ВЕА «Зелений світ», 13.03.17.
     

Поделиться этой страницей